ترسی که HD می شود

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دمو و ترنر و نقد و ترول ها---نظر بدید و بگید چه چیزی میخواین واستون بزاریم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Hero Games
19:43
پنج شنبه 22 فروردين 1392

ترسی که HD می شود!ارسـال شده توسط HERO GAMES درديروز

شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های 1 تا 3 این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای 3DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های 4 و 5 رخ می دهند.

بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

گرافیک HD، این بازی را بسیار زیبا کرده و در نوع خودش جالب توجه به نظر می رسد. مدل شخصیت ها از نو طراحی شده اند و چندظلعی های (Polygon) بیشتری در آن ها به کار رفته اند. البته این موضوع در میان پرده های بازی دیده نمی شود و ضعف طراحی در این قسمت ها به خوبی دیده می شود. بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. فضای داخلی کشتی SS Queen Zenobia خوب طراحی شده و دارای جزئیات قابل قبولی است. در Revelations گیم پلی واقعاً عالی است و می توان آن را با هر دو آنالوگ بازی کرد. در حالیکه قسمت کمی از بازی به نمایش درآمد، همه جذب فضاسازی های آن شدند، چون تجربه ای بسیار بهتر از نسخه 3DS به همراه داشت.

برای این نسخه یک بخش جدید به نام Raid Mode نیز طراحی شده که به نوعی قسمتی جدید برای Mercenaries به حساب می آید و بازیکنان می توانند آن را به صورت تک نفره و یا Co-op آنلاین بازی کنند. در این بخش بازیکنان در موج های مختلف با دشمنان روبرو می شوند و در فواصل بین هر نوبت باید سلاح های خود را تقویت کنند. شخصیت های خوبی برای این قسمت طراحی شده اند که در بین آن ها هانک (Hunk) نیز دیده می شود. به نظر می رسد که دوستداران نسخه های کلاسیک از این بازی راضی خواهند بود. شاید بتوان Revelations را یکی از نسخه های موفق RE در این چند سال نامید.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 774
موضوعات مرتبط: نقد بازی , عکس بازی ها , ,
بازدید : 774

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نظرتان درباره وب ما چه بود

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود